Heeft u een klacht? Dan horen we het graag.

Bij Frion doen we ons best om goede zorg en diensten te verlenen, zodat onze cliënten hun eigen leven kunnen leven. Toch kan er sprake zijn van onvrede en klachten. We nemen die allemaal serieus. Het is belangrijk dat u uw klacht of onvrede met ons kunt delen. Komt u er niet uit met het team of de persoonlijk ondersteuner? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan:

  • de cliëntvertrouwenspersoon en cliëntvertrouwenspersoon Wet zorg & dwang: Bernard van Gelder, tel. en app: 06 11 15 85 42, mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • klachtenfunctionaris: Mirjam Dopheide, tel. en app: 06 22 38 49 03, mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • de klachtencommissie: email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of post: WZC IJsselheem, T.a.v. Klachtencommissie, Postbus 89, 8260 AB Kampen. 

 

We hebben de klachtenprocedure voor u in beeld gebracht. Die vindt u als u naar beneden scrollt.


U kunt hem ook downloaden:

  Klachtenprocedure in beeld  


Hier vindt u meer informatie over het klachtenbeleid van Frion:

  Klachtenbeleid  


Hier vindt u het klachtenformulier:

  Klachtenformulier  

 

Hier vindt u de klachtenregeling voor de gezamenlijke klachtencommissie:

  Klachtenregeling  

 

Hier vindt u meer informatie over de cliëntvertrouwenspersoon Wet Zorg en Dwang:

  Cliëntvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang voor verwanten en vertegenwoordigers  

 

 klachtenprocedure in beeld