Van persoonlijke ervaringen kunnen we alleen maar leren. Daarom horen we het graag als we het goed hebben gedaan, maar ook als je minder tevreden bent. Wat als je niet tevreden bent over de zorg en ondersteuning die jou of jouw naaste is geboden?
Bij Frion doen we ons best om goede zorg en diensten te verlenen, zodat onze cliënten hun eigen leven kunnen leven. Toch kan er sprake zijn van onvrede en klachten. We nemen die allemaal serieus. Het is belangrijk dat je je klacht of onvrede met ons deelt. Kom je er niet uit met het team of de persoonlijke ondersteuner? Leg dan je klacht of opmerking voor aan:
Cliëntvertrouwenspersoon Wet zorg & dwang: Jessica Dijkstra, telefoonnummer en app: 06 15 56 95 37, e-mail: j.dijkstra@hetlsr.nl Klik hier voor de brochure van Jessica in eenvoudige taal
|
|
|
Klik hier voor de brochure van Mirjam Dopheide in eenvoudige taal |
De klachtencommissie: e-mail: info@klachtenciezorgzwolle.nl of post: WZC IJsselheem, T.a.v. Klachtencommissie, Postbus 89, 8260 AB Kampen.
Klik hier voor de brochure: Wat doet de klachtencommissie? In eenvoudige taal.