Incident melden
Bij Frion vinden wij het belangrijk om te weten welke onverwachte situaties (incidenten) en eventuele risico’s zich voordoen. Deze informatie gebruiken we om herhaling van incidenten te voorkomen en om de kwaliteit van onze zorg voortdurend te verbeteren.
De zorg voor de cliënt reikt verder dan de zorg die onze begeleiders bieden. Denk hierbij aan de verwanten van de cliënt, de vaste vrijwilliger, de apotheker of de externe dagbestedingslocatie. Zij zijn er allen bij betrokken en ook bij hen kunnen onverwachte situaties plaatsvinden. We hechten veel waarde aan een goede samenwerking en worden ook graag geïnformeerd als daar iets gebeurt, zodat we samen de zorg voor de cliënt nog beter kunnen maken.
Registreer je incident
Wil je een incident melden? Registreer dan hier je incident. De melding wordt ontvangen door de medewerkers van Zorg, kwaliteit & veiligheid. Zij zorgen ervoor dat de juiste medewerker van Frion wordt ingelicht.